معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

در این وبلاگ قصد دارم نمونه ای از نرم افزار های مفید و در امور گرافیکی و طراحی را معرفی کنم و در صورت امکان لینک دانلود آنها را برای شما قرار دهم

نرم افزار Zoner Photo Studio یکی از نرم افزار های حرفه ای برای ویرایش عکس میباشد. با کمک این نرم افزار عکس هایی که با دوربین های دیجیتال یا گوشی های موبایل گرفته شده است را میتوانید به سادگی ویرایش کنید.


 


این برنامه با در اختیار داشتن تعداد زیادی افکت زیبا می تواند تصاویر شما را زیباتر کند. همچنین شما با کمک این برنامه میتوانید تصاویرتان را بصورت(اچ دی آر) HDR ، پانوراما، و سه بعدی تبدیل کنید.

از سایر قابلیت های این برنامه میتوان به مدیریت و آرشیو کردن تصاویر ، شفاف کردن تصاویر، ارسال تصاویر به سایت های معروف مانند یوتیوب و فلیکر، قابلیت اتصال به دیتابیس Picassa و استفاده از قابلیت فضای ابری استفاده کرد ، قابلیت اتصال به اینترنت و دریافت تصاویر ماهواره ای از طریق GPS و... اشاره نمود.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



مهم ترین ویژگی های نرم افزار Zoner Photo Studio Pro:

- مدیریت کامل تصاویر

- ساخت فایل PDF از تصاویر

- دارای همه ابزارهای ویرایش عکس

- کیفیت بسیار بالا در خروجی تصاویر

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج عکس

- ساخت گالری تصاویر برای وب سایت ها

- پشتیبانی از GPS به کمک Google Map

- دارای فیلترها، براش ها، و افکت های متنوع و زیبا


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی