معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

در این وبلاگ قصد دارم نمونه ای از نرم افزار های مفید و در امور گرافیکی و طراحی را معرفی کنم و در صورت امکان لینک دانلود آنها را برای شما قرار دهم

چند نکته مهم درباره ی فوتوشاپ

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

فتوشاپ، قدرتمندترین نرم افزارِ ویرایشِ عکس در دنیا است کار کردن با فتوشاپ بسیار بسیار ساده است و شما با خواندنِ مطالبِ این کتاب و چند بار تمرین کردن به راحتی می¬توانید به تمامِ امکاناتِ موجود در فتوشاپ، مسلط شوید اما برای شروع، ابتدا می¬بایست با محیطِ فتوشاپ، باز کردنِ یک تصویر در فتوشاپ و سپس ذخیره کردنِ آن تصویر، آشنا شوید اگر برای اولین بار، فتوشاپ را باز می کنید آنگاه با محیطی شبیه به تصویرِ زیر مواجه می شوید همان طورکه مشاهده می¬کنید محیطِ 

نرم افزارِ فتوشاپ از پنج قسمتِ اصلی تشکیل شده است.


این پنج قسمت عبارتند از: 


نوار منوها: 

شما از طریقِ این نوار منوها می¬توانید به دریایی از امکانات¬، دسترسی داشته باشید که البته درباره هر کدام از این منوها در جای مناسبش توضیح خواهم داد .


جعبه ابزارها: 

ابزارهای فتوشاپ در داخلِ این جعبه قرار گرفته اند و اگر بر روی یکی از این ابزارها کلیک کنید آنگاه آن ابزار، انتخاب می شود و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.


نوار گزینه ها: 

فتوشاپ برای هر ابزاری که شما انتخاب می کنید یک سری گزینه های تکمیلی نیز ارائه می کند که این گزینه ها در نوار گزینه های آن ابزار که در زیرِ نوار منوها وجود دارد ظاهر می شوند .


پنل ها : 

پنل ها نیز گزینه هایی را برای کار بر روی تصویر ارائه می کنند که البته فعلا نمی توان درباره آن ها توضیحی ارائه کرد زیرا اول از همه شما می بایست اندکی با فتوشاپ آشنا شوید ولی حتما درباره هر کدام از این پنل ها در جای مناسبش ، توضیح خواهم داد .


محیطِ اصلی : 

اینجا جایی است که شما بر روی تصاویرتان کار می کنید در واقع اگر یک تصویر را واردِ فتوشاپ کنید آنگاه آن تصویر در محیطِ اصلی به شما نشان داده می شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی