معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

معرفی نرم افزار گرافیکی

معرفی نرم افزار های مفید در امور طراحی گرافیکی

در این وبلاگ قصد دارم نمونه ای از نرم افزار های مفید و در امور گرافیکی و طراحی را معرفی کنم و در صورت امکان لینک دانلود آنها را برای شما قرار دهم

جدیدترین اخبار دنیای موبایل بهمن 1398

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ

 مقایسه گلکسی S10 لایت با هوآوی P30 پرو و ریلمی X2 پرو،به تازگی گوشی گلکسی اس 10 لایت برای کشور هند معرفی شده است. این گوشی هوشمند از زمان معرفی رسمی تا به امروز، نگاه‌های زیادی را جذب خود کرده است. برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی لایت از سری گلکسی S هستیم. سال گذشته میلادی سامسونگ از گوشی گلکسی S10e به عنوان یک پرچمدار ارزان‌ قیمت رونمایی کرده بود.

 رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد،شب گذشته، یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، تصویر رندر شده یک محصول ناشناخته از کمپانی موتورولا، به همراه قلم را منتشر کرد. چندی پیش صحبت‌هایی پیرامون گوشی Edge پلاس موتورولا مطرح شده بود، اما حالا مشخص نیست که این تصویر به محصول یاد شده اشاره دارد یا دستگاهی جدید با نامی دیگر در آینده نزدیک با این سبک و سیاق معرفی خواهد شد.

 تبلت لنوو M10 FHD REL از راه رسید، شرکت لنوو در کشور هند گوشی هوشمند نمی‌فروشد؛ با این حال همچنان در این کشور تبلت‌های جدید عرضه می‌کند. این شرکت به تازگی از یک تبلت جدید با نام لنوو M10 FHD REL رونمایی کرده است. این تبلت به مشخصات نه چندان قدرتمندی مجهز شده و با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

منتظر معرفی گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو باشید،در ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با پرچمدار جدید نوکیا بودیم. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت HMD Global تغییراتی را در برنامه‌های خود اعمال می‌کند تا پرچمدار جدید آن مانند گوشی نوکیا 9 پیور ویو، متحمل شکست سنگینی در بازار نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی